Siekiant suintriguoti, sudominti vaikus, mokytoja Danutė vaikams pasiūlė nupiešti daug spalvotų kamuoliukų ant tualetinio popieriaus. Mokytojai paklausus, kas atsitiktų jei nupieštą piešinuką sudrėkintume vandenyje, vaikų atsakė, kad nieko nenutiktų.
Mokytoja pakvietė vaikus įsitraukti į eksperimentą, ant stalo sudėdama eksperimentui reikalingas priemones – flomasteriai, tualetinis popierius, mediniai iešmeliai, plastmasinis kibirėlis su vandeniu. Vaikai atliko eksperimentą su spalvomis. Tualetinį popierių perlenkė per pusę ir pritvirtino medinį iešmelį, po to piešė ant tualetinio popieriaus kamuoliukus, nuspalvino juos.
Nuspalvintus kamuoliukus vaikai atsargiai imerkė į vandenį. Vaikai pastebėjo, kaip spalvos pradėjo lietis ir gavosi gražios spalvų juostos.
Apibendrindama eksperimentą, mokytoja pagrindė, kad tuomet, kai vanduo pasiekia tualetinio popieriaus lapą, lapas pradeda šlapti, o pasiekus spalvotus kamuoliukus spalvos pradeda susilieti viena su kita. Vaikams buvo įdomu stebėti, kaip spalvos žaidžia viena su kita.