Aptariant Kaziuko mugėje įsigytus suvenyrus, vaikams buvo sunku nuspręsti, kieno suvenyras gražiausias, patvariausias?
Hipotezė: pasitelkiant balsavimą, priimti bendrą sprendimą.
Tikslas: dalyvauti turguje, pirkti ir parduoti prekes, išsiaiškinti populiarios prekės vardą.
Veiklos eiga: ugdytiniai susipažino su ,,Kaziuko mugės“ papročiais ir tradicijomis, ruošdamiesi jai gamino įvairius suvenyrus, kuriuos pardavė, išmainė, dovanojo mugėje už tai gaudami atlygį – uždarbį. Dėl didelės prekių pasiūlos buvo sunku išsirinkti norimą prekę. Stebint įsigytus suvenyrus kilo klausimas, kuris suvenyras gražiausias? Tai sužinoti padėjo balsavimas. Balsavime dalyvavo 8 vaikai, jiems savo balsą ,,gėlę“ reikėjo padėti prie labiausiai patikusios prekės. Rezultatas buvo akivaizdus, išrinkome tris populiarias prekes, o gražiausios prekės vardą gavo ,,Drugelis“. Sužinojome, kad vaikų balsavimas padėjo išsiaiškinti tos dienos populiariausios prekės vardą – ,,Drugelis“.
Veiklos metu buvo įtvirtintos sąvokos: mugė, balsavimas.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: aplinkos pažinimas, skaičiavimas, rašyba, sakytinė kalba, tyrinėjimas, problemų sprendimas, mokėjimas mokytis.