Hipotezė: popieriaus lape flomasterių spalvos išsilies užpylus vandens.
Tikslas: skatinti vaikus tyrinėti, eksperimentuoti, atrasti kažką naujo, nepatirto, įtvirtinti raides.
Veiklos eiga: mokytoja su ugdytiniais pravedė pokalbį apie vandenį, jo svarbą žmogaus gyvenime, gyvosios ir negyvosios gamtos įpatumus. Kilo idėja eksperimentuoti, ką dar gali padaryti vanduo
Vaikai nupiešė su markeriu ant balto popieriaus lapo žinomas raides, o ant popierinio rankšluosčio flomasteriais nupiešė velykinius kiaušinius. Vandenį pipetėmis lašino ant nupieštų velykinių kiaušinių ir stebėjo vykstantį vaizdą.
Išvada: vanduo geba išardyti flomasterių spalvas, jos išsiliejo ant popierinio rankšluosčio ir išryškėjo raidės parašytos markeriu ant balto popieriaus.