Žaisdami su žaisliukais – gyvūnėliais, vaikai grupavo juos į dvi grupes: laukinius ir naminius. Vieną grupę žaisliukų patalpino kairėje stalo pusėje, antrą – dešinėje. Tęsdami kūrybinį žaidimą vaikai sumanė pastatyti tiltą iš vienkartinio naudojimo stiklinių ir popieriaus lapo. Tačiau tiltas neišlaikė svorio. Iškilo klausimai: ką daryti, kad tiltas išlaikytų svorį, kaip statomi tiltai, koks tiltas ilgiausias?
Tikslas: suteikti informacijos apie tiltų konstrukcijas, kaip padaryti, kad tiltas išlaikytų svorį.
Hipotezė: jeigu popieriaus lapą sulankstyti klostėmis, jis atlaikys žaisliuko svorį. Vertikaliai stovinčios sienelės daug silpniau reaguoja į slėgimą bei tempimą negu gulinčios horizontaliai.
Veiklos eiga: vaikai žiūrėjo demonstruojamas skaidres su įvairiais tiltais, stebėjo, kokios konstrukcijos tiltai būna. Vaikai nusprendė statyti tiltą su banguotu profiliu. Tam reikėjo sulankstyti popieriaus lapą klostėmis. Sulankstytos klostės yra labai tvirtos. Žaisliuko svoris pasiskirsto tarp daugelio nuožulniai išsidėsčiusių popieriaus sienelių. Vaikams pavyko pastatyti tvirtą tiltą, kuris atlaikė žaisliukų svorį. Šią veiklą pratęsėme lauko erdvėje, panaudodami kartono ritinėlius ir linoleumo plokštes.
Atlikus šį eksperimentą buvo ugdomi gebėjimais šiose pasiekimo srityse: mokėjimo mokytis, aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, fizinio aktyvumo, kalbos ir bendravimo.