Tikslas: išsiaiškinti ar ledo kubeliai ištirps.
Hipotezė: ledo kubeliai esant teigiamai oro temperatūrai ims tirpti. Karštą rudens dieną, termometro stulpeliui rodant 27 laipsnius, norisi šiek tiek atsigaivinti. Mokytoja Violeta į įstaigos kiemą atsinešė daug nedidelių ledo gabalėlių.
Vaikai apžiūrinėjo, lietė ledo kubelius, dėliojo juos į lėkšteles. Netrukus mažieji trimečiai pastebėjo, kad lėkštutėse pradėjo rastis vanduo, o ledukai sumažėjo. Mokytoja ugdytiniams paaiškino, kad kuo šiltesnė diena, tuo greičiau ištirps mūsų turimi ledukai. Vaikai perdėliodami ledukus iš vienos vietos į kitą ir nuolat liesdami rankomis, dar greičiau juos ištirpdė ir iš jų liko tik maži ledo kubeliai.
Tęsdama eksperimentą mokytoja vaikams pasiūlė atsitraukti šiek tiek nuo ledukų ir atlikti smagią dainelę ant pievelės. Padainavę ir pasportavę vaikai grįžo prie stalų, kur ir paliko savo ledus, tačiau lėkštėse ledo nebebuvo, spindėjo tik vanduo. Vaikai suprato, kad ledukai tokiu karštu oro negalėjo ilgai išsilaikyti ir pavirto į vandenį.
Atlikdami eksperimentą ugdytiniai sutelkė dėmesį į besikeitančias detales, lavino pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą.