Mokytojai pastebėjo, kad žaidimo metu ugdytiniai negali atskirti naminių ir laukinių gyvūnų. Jiems kyla daug klausimų, kur jie gyvena, kuo minta ir pan. Todėl mokytoja pasiūlė vaikams aptarti ne tik jų gyvenamą vietą, bet ir sandarą, gyvūnų skleidžiamus garsus. Visą savaitę „Smalsučių“ grupės vaikai domėjosi naminiais ir laukiniais gyvūnais.
Plakatuose, knygose apžiūrinėjo jų paveikslėlius, įtvirtino pavadinimus, klausėsi skleidžiamų garsų, aiškinosi gyvūno naudą žmogui. Vaikai rinkosi žaislines naminių ir laukinių gyvūnų figūrėles, jas skaičiavo, rūšiavo, skirstė į naminius ir laukinius gyvūnus. Aiškinosi, kur kas gyvena, bei iš įvairių konstruktorių ir gamtinės medžiagos konstravo gyvūnų tvartus, kūrybiškai iš plastilino lipdė aptvarus, būdas, urvus, dreves, guolius.
Vaikai padarė išvadą, kad visi gyvūnai turi savo namus: vieni būdas, avilius, kiaulides, kiti urvus, olas, dreves, skruzdėlynus. Veiklų metu vaikai mokėsi analizuoti, ugdėsi pastabumą ir mąstymą.