Vaikai daug laiko praleidžia gamtoje. Žaidžia, tyrinėja, mokosi, stebi gyvąjį pasaulį. Mokytoja Daiva, pastebėjusi vaikų susidomėjimą aplink augančiais augalais, pasiūlė sukomponuoti puokštę neįprastu būdu. Vaikai prisirinkę pievos gėlių, šakelių, lapų pasinėrė į kūrybos procesą.
Kaitaliodami gėles bei jomis improvizuodami vaikai sukūrė daug skirtingų gėlių – žolynų spalvų puokščių.
Kūrybinio proceso metu vaikai apžiūrėdami, aptardami augalų spalvas, formas, dydį, kuriamoje puokštėje juos dėstydami tam tikra seka lavino skaičiavimo, gilino formų pažinimo ir erdvinio orientavimosi įgūdžius ir gebėjimus.
Vaikai ugdė socialinius įgūdžius: bendravimo ir bendradarbiavimo, darbo komandoje, samprotavimo bei problemų sprendimo įgūdžius. Ši veikla skatino vaikus rastus daiktus klasifikuoti, lyginti, daryti išvadas.